Najczęściej kupowane
-
Analiza kondycji branży...
9,00 złRaport prezentuje ważne informacje dotyczące branży PR, z uwzględnieniem takich obszarów jak wskaźnik kondycji czy też ocena sfer zadaniowych public relations i narzędzi.
-
Badania i pomiar efektów w...
35,00 złKsiążka jest adresowana do tych wszystkich, którzy w realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną pragną opierać się na empirycznej wiedzy, którzy przed zaplanowaniem działań chcą przeprowadzić rzetelną diagnozę stanu wyjściowego, monitorować procesy, a także tych, którzy rozumieją potrzebę ewaluacji zakończonych działań.
-
Content marketing
28,00 złContent marketing, współczesny poradnik po marketingu treści to książka szczególna. To ogrom informacji. To marketingowe doświadczenie. Pozycja warta uwagi osób z branży, przedsiębiorców wiążących sukces swojego biznesu z internetem a także każdego, kto chce zrozumieć fenomen marketingu treści.
-
Content marketing....
49,90 złContent marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści jest nową, ulepszoną wersją książki wydanej w 2016 roku. Specjaliści z zakresu e-marketingu podzielili się swoją rozległą wiedzą i doświadczeniem. Książka powstała z myślą o osobach, które chcą skutecznie zarządzać treścią w internecie.
-
DADVERTISING PO POLSKU....
68,00 złAutor książki, ekspert w dziedzinie komunikacji i reklamy, zabiera nas w fascynującą podróż przemian dotyczących ojcostwa w wymiarze społecznym, psychologicznym i marketingowym.
-
E-COMMERCE Sztuka budowania...
88,00 złNiniejsza książka jest próbą zgłębienia i zrozumienia mechanizmów budowania zaufania w handlu elektronicznym oraz identyfikacji pozacenowych determinantów sprzedaży, które w tym kontekście odgrywają kluczową rolę.
-
Instrukcja Obsługi Agencji PR
39,90 złTakiej książki w polskiej branży public relations po prostu brakowało. Obu stronom rynku usług PR - zarówno tym, którzy korzystają z usług agencji PR jak i tym, którzy prowadzą agencje lub w nich pracują.
-
Jak występować i zabłysnąć
25,00 złKsiążka jest doskonałym merytorycznie poradnikiem dla osób, które na co dzień muszą mierzyć się z szeroko rozumianymi publicznymi występami. Znajdziemy w niej również pełne humoru anegdoty zza kulis świata telewizji i biznesu.
-
Komunikowanie organizacji w...
50,00 złPraktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem. Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania.
-
Leksykon public relations
49,00 złLeksykon opracowany przez zespół fachowców stanowi spójną całość, dostarcza wyczerpującą wiedzę z konkretnej dziedziny, przygotowaną przez znane autorytety, od których oczekujemy, że sprawdzili wcześniej zawarte w książce informacje i przemyśleli zredagowane definicje.
-
Marka korporacyjna i jej...
49,00 złTo pozycja dla zainteresowanych dziedziną współczesnego komunikowania marek, kontekstami i zagadnieniami styku różnych strategii, taktyk i narzędzi dotarcia do otoczenia.
-
Media regionalne i lokalne
25,00 złKsiążka "Media regionalne i lokalne w praktyce" jest adresowana do tych wszystkich, którzy chcą pracować w mediach regionalnych i lokalnych lub zaczynają swoją przygodę z dziennikarstwem.