Badania i pomiar efektów w public relations
Książka jest adresowana do tych wszystkich, którzy w realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną pragną opierać się na empirycznej wiedzy, którzy przed zaplanowaniem działań chcą przeprowadzić rzetelną diagnozę stanu wyjściowego, monitorować procesy, a także tych, którzy rozumieją potrzebę ewaluacji zakończonych działań.
Książka, którą oddajemy w Państwa ręce, jest adresowana do tych wszystkich, którzy w realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną pragną opierać się na empirycznej wiedzy, którzy przed zaplanowaniem działań chcą przeprowadzić rzetelną diagnozę stanu wyjściowego, monitorować procesy, a także tych, którzy rozumieją potrzebę ewaluacji zakończonych działań - podkreślają we wstępnie do publikacji dr Dariusz Tworzydło i Zbigniew Chmielewski, redaktorzy opracowania.
Arkusz danych
- Wydawnictwo
- Newsline
- Autor
- Praca pod red. D. Tworzydło, Z. Chmielewskiego
- ISBN
- 978-83-927713-2-6
- Liczba stron
- 172
- Rok wydania
- 2010
- Okładka
- miękka