Okładka - Badania i pomiar efektów w public relations
  • Okładka - Badania i pomiar efektów w public relations
  • Badania i pomiar efektów w public relations

Badania i pomiar efektów w public relations

35,00 zł
Brutto

Książka jest adresowana do tych wszystkich, którzy w realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną pragną opierać się na empirycznej wiedzy, którzy przed zaplanowaniem działań chcą przeprowadzić rzetelną diagnozę stanu wyjściowego, monitorować procesy, a także tych, którzy rozumieją potrzebę ewaluacji zakończonych działań.

Ilość
Oczekiwanie na dostawę

Książka, którą oddajemy w Państwa ręce, jest adresowana do tych wszystkich, którzy w realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną pragną opierać się na empirycznej wiedzy, którzy przed zaplanowaniem działań chcą przeprowadzić rzetelną diagnozę stanu wyjściowego, monitorować procesy, a także tych, którzy rozumieją potrzebę ewaluacji zakończonych działań - podkreślają we wstępnie do publikacji dr Dariusz Tworzydło i Zbigniew Chmielewski, redaktorzy opracowania.

Arkusz danych

Wydawnictwo
Newsline
Autor
Praca pod red. D. Tworzydło, Z. Chmielewskiego
ISBN
978-83-927713-2-6
Liczba stron
172
Rok wydania
2010
Okładka
miękka

Pobierz