

Content marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści jest nową, ulepszoną wersją książki wydanej w 2016 roku. Specjaliści z zakresu e-marketingu podzielili się swoją rozległą wiedzą i doświadczeniem. Książka powstała z myślą o osobach, które chcą skutecznie zarządzać treścią w internecie.
Content marketing jest strategią, której w branży e-marketingu nie sposób pominąć. Magdalena Tobiasz i Wojciech Szymański stworzyli poradnik stanowiący cenne źródło informacji dla przedsiębiorców, pracowników działu marketingu i wszystkich tych, którzy na co dzień tworzą content. Książka porusza najważniejsze kwestie z zakresu marketingu internetowego. Opisane zostały w niej rodzaje i formaty content marketingu, kanały dystrybucji, narzędzia oraz stopniowy rozwój strategii wraz z tłem historycznym.
Content marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści jest efektem wieloletniej praktyki autorów. Czytelnikom pozwoli spojrzeć na prezentowane zagadnienia całościowo. Ci, którzy jeszcze nie przekonali się o potędze content marketingu, z pewnością dzięki lekturze zmienią zdanie. Jak słusznie zauważają autorzy: Jednostronny przekaz zastąpiła dwukierunkowa komunikacja. „Wykrzyczany” komunikat nie jest już odbierany. Marka powinna przede wszystkim „słuchać” klienta, aby móc podjąć z nim dialog, który jest niezbędny do pozyskania zaufania, zachęcenia do interakcji, a w efekcie nawiązania trwałych relacji. Opowiadać o marce, tworzyć relację z jej odbiorcami można na wiele sposobów. Dlatego też warto znać je wszystkie, by móc opracować skuteczną strategię, wyznaczając tym samym kierunek przyszłych działań.