• Wyprzedaż!
Okładka - Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat Public Relations w Polsce
  • Tył - Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat Public Relations w Polsce
  • Okładka - Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat Public Relations w Polsce

Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat Public Relations w Polsce

49,90 zł
Brutto

Publikację stworzyło 27 autorów, którzy historię polskiego PR budowali. Ich relacje uzupełnia obszerne kalendarium przedstawiające najważniejsze wydarzenia branży PR w latach 1990 – 2015. Pomysłodawcą książki jest Adam Łaszyn, który ideę zrealizował wspólnie z dr Dariuszem Tworzydło.

Ilość

Książka relacjonuje dzieje osób, firm i sektorów, które budowały polską branżę PR. Opisuje procesy formowania podstaw tej dziedziny w naszym kraju, powstawania organizacji branżowych, tworzenia etyki, szkolnictwa PR, rozwoju poszczególnych gałęzi polskiego PR. Oddzielne rozdziały poświęcone są powstałym w tym czasie publikacjom nt. public relations, ścieżkom zawodowym, jakimi do tego zawodu trafiali polscy PR-owcy, a nawet rozwojowi PR Kościoła katolickiego w naszym kraju. Czytelnik znajdzie też w książce rozdziały opisujące branżowe nagrody, imprezy, media, czy badania.

Publikacja wskazuje i uświadamia jak ewoluowała polska branża public relations, jak wiele zmieniło się w komunikacji od lat 90. a co pozostało niezmienne. Całość zaś przede wszystkim opowiada o ludziach, którzy sprawili, że polski PR wygląda dziś tak jak wygląda.


Na książkę składa się łącznie 26 rozdziałów. Autorami poszczególnych części są osoby nieprzeciętne i wyróżniające się w środowisku PR. Każda z nich opisuje jeden aspekt rzeczywistości polskiego public relations w powiązaniu z określonym rokiem. Związek z datą ma różny charakter – czasem bezpośredni (jak np. powstanie Związku Firm Public Relations), czasem jakieś mniej znaczące wydarzenie z danego roku jest jedynie pretekstem do zajęcia się ważnym wątkiem. Zawsze jednak tematy są traktowane szeroko i opisują dane zjawisko w indywidualny sposób. Rozdziały przedstawiają fakty żywym i barwnym językiem, często zawierają również anegdoty, ciekawe historie i spostrzeżenia.

"Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce" to pierwsze tego typu podsumowanie doświadczeń branży - będzie to książka przydatna naukowcom, studentom i wszystkim zainteresowanym funkcjonowaniem mediów, public relations oraz marketingu. Relacje świadków, czyli osób uczestniczących w opisywanych wydarzeniach, pozwoliły na kompleksowe przedstawienie historii branży. 

Arkusz danych

Wydawnictwo
Message House, Newsline
Autor
Adam Łaszyn, Dariusz Tworzydło
ISBN
978-83-942992-2-4, 987-83-938827-1-7
Liczba stron
274
Rok wydania
2016
Okładka
twarda

Pobierz

25 lat PR w Polsce

Wstęp oraz spis rozdziałów

Pobierz (69.58k)