- Wyprzedaż!
Leksykon public relations
Leksykon opracowany przez zespół fachowców stanowi spójną całość, dostarcza wyczerpującą wiedzę z konkretnej dziedziny, przygotowaną przez znane autorytety, od których oczekujemy, że sprawdzili wcześniej zawarte w książce informacje i przemyśleli zredagowane definicje.
LEKSYKON PUBLIC RELATIONS przygotowany został przez znakomitych naukowców i praktyków public relations, pod redakcją prof. Jerzego Olędzkiego oraz dr. Dariusza Tworzydło. W gronie 40. redaktorów haseł znaleźli się: Paweł Trochimiuk, Michał Macierzyński, Marek Wróbel, Wiesław Gałązka, Adam Łaszyn, prof. Barbara Iwankiewicz-Rak i wielu innych znakomitych przedstawicieli świata public relations.
Ze wstępu:
Leksykon opracowany przez zespół fachowców stanowi spójną całość, dostarcza wyczerpującą wiedzę z konkretnej dziedziny, przygotowaną przez znane autorytety, od których oczekujemy, że sprawdzili wcześniej zawarte w książce informacje i przemyśleli zredagowane definicje. Jest lepszą alternatywą dla często niechlujnie przygotowanej przez anonimowych autorów różnych tekstów dostępnych w internecie. Dzięki leksykonom także studenci łatwiej i szybciej przygotowują się do zajęć i do egzaminów. Kwintesencję wiedzy otrzymują w jednej książce, a nie w wielu kanałach informacyjnych RSS czy w serwisach i przeglądarkach internetowych. Opracowanie książkowe daje czytelnikowi pełniejszy ogląd danego zagadnienia – w tym przypadku zaprasza do podróży po świecie public relations, przybliża i wyjaśnia terminy i rozumienie wszystkiego, co aktualnie jest używane w Polsce przez ludzi zajmujących się profesjonalnie działalnością PR. Tłumaczy również wiele używanych w naszym kraju pojęć anglojęzycznych, których nie tylko znaczenie ale i pisownia może nam sprawiać kłopoty. Dokumentuje aktualne spostrzeganie i punkt widzenia public relations, daje dużo nowych tematów do refleksji o tym nowym zawodzie społecznego komunikatora jak i inspiruje do dalszych poszukiwań pojęć i nazw, które pojawiają się w permanentnie rozwijającym się środowisku zawodowego PR. - prof. Jerzy Olędzki i dr Dariusz Tworzydło.
Leksykon przygotowano z myślą o studentach i praktykach public relations. Zawiera blisko 700 haseł ze szczegółowym ich wyjaśnieniem.
Arkusz danych
- Wydawnictwo
- Newsline, Bonus Liber
- Autor
- Praca pod red. J. Olędzkiego, D. Tworzydło
- ISBN
- 978-83-927713-1-9, 978-83-81312-50-5
- Liczba stron
- 192
- Rok wydania
- 2009
- Okładka
- twarda