Public relations praktycznie
Kompendium praktycznych porad, obserwacji polskiego rynku marketingowego, osobistych doświadczeń, wskazówek i autorskich sugestii, co i jak należy zrobić i jak to komunikować, by zasłużyć na opinię dobrego profesjonalisty w zawodzie konsultanta i praktyka public relations.
Wybrane z recenzji
Wiedza zawarta w książce ma wysoką wartość aplikacyjną. Syntetyczny sposób prezentowania niektórych zagadnień powoduje, że niektóre treści w niezmienionej formie można przenieść do praktyki biznesowej na przykład w formie list sprawdzających poprawność wykonania lub zaprojektowania działań public relations. Czytelnik, który po raz pierwszy sięgnie po pozycję z zakresu public relations, na pewno nie będzie zawiedziony, a jednocześnie powinien mieć poczucie spójności i komplementarności prezentowanych zagadnień. Nie oznacza to jednak, że książka dedykowana jest wyłącznie dla początkujących adeptów działań public relations. Osoby z doświadczeniem znajdą w książce autorstwa Dariusza Tworzydło wiele interesujących uwag i spostrzeżeń. Każdy, kto jest świadomy, jak cenna jest wymiana doświadczeń, powinien skonfrontować swoją wiedzę z wiedzą i doświadczeniem autora. Czytając książkę w procesie recenzji, miałem nieodparte wrażenie, że powinna się ona stać obowiązkową lekturą dla wielu menadżerów czy słuchaczy studiów MBA. Być może po jej przeczytaniu zrozumieliby, że tak pozornie prosta czynność jak komunikowanie, budowa reputacji i zaufania w rzeczywistości jest procesem bardzo skomplikowanym, który wymaga dużych nakładów pracy i zaangażowania środków finansowych.
dr hab. prof. nadzw. Waldemar Rydzak, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Wydawnictwo Newsline wydało książkę przy współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW. Partnerami merytorycznymi projektu są PRESS-SERVICE Monitoring Mediów oraz Agencja Partner of Promotion.
Arkusz danych
- Wydawnictwo
- Newsline
- Autor
- Dariusz Tworzydło
- ISBN
- 978-83-938827-5-5
- Liczba stron
- 356
- Rok wydania
- 2017