Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek
Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek. – to książka odkrywająca przed czytelnikiem szereg zagadnień dotyczących corporate identity. Autorzy – naukowcy i praktycy, prezentują proces od początku – powstawania logo, przez budowanie systemu, po wpływ tożsamości wizualnej na image organizacji.
Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek. – to książka odkrywająca przed czytelnikiem szereg zagadnień dotyczących corporate identity. Autorzy – naukowcy i praktycy, prezentują proces od początku – powstawania logo, przez budowanie systemu, po wpływ tożsamości wizualnej na image organizacji.
W przejrzysty sposób autorzy przeprowadzają czytelnika przez obszar tych zagadnień, począwszy od źródeł i przesłanek projektowania znaku firmowego, przez zasady budowania na jego podstawie systemu identyfikacji wizualnej oraz posługiwania się nim, aż po znaczenie takiego komunikowania dla wizerunku firmy czy instytucji. Przykłady, ilustracje i schematy obrazują opisywane zagadnienia, odwołując się do brandów funkcjonujących na rynku od lat ale pokazują też mniej znane marki i ich symbolikę.
Pozycja ta jest jedną z nielicznych książek na polskim rynku wydawniczym, poruszających z naukowego punktu widzenia tematykę corporate identity, a zarazem będącą mocno osadzoną w praktyce jaka jest udziałem autorów, od wielu lat zajmujących się komunikowaniem, projektowaniem CI oraz wizerunkiem licznych organizacji.
Arkusz danych
- Wydawnictwo
- Newsline
- Autor
- K. J. Rychter, Z. Chmielewski, D. Tworzydło
- ISBN
- 978-83-927713-7-1
- Liczba stron
- 190
- Rok wydania
- 2012
- Okładka
- miękka