Okładka - Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek
  • Okładka - Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek
  • Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek

Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek

45,00 zł
Brutto

Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek. – to książka odkrywająca przed czytelnikiem szereg zagadnień dotyczących corporate identity. Autorzy – naukowcy i praktycy, prezentują proces od początku – powstawania logo, przez budowanie systemu, po wpływ tożsamości wizualnej na image organizacji.

Ilość

Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek. – to książka odkrywająca przed czytelnikiem szereg zagadnień dotyczących corporate identity. Autorzy – naukowcy i praktycy, prezentują proces od początku – powstawania logo, przez budowanie systemu, po wpływ tożsamości wizualnej na image organizacji.

W przejrzysty sposób autorzy przeprowadzają czytelnika przez obszar tych zagadnień, począwszy od  źródeł i przesłanek projektowania znaku firmowego, przez zasady budowania na jego podstawie systemu identyfikacji wizualnej oraz posługiwania się nim, aż po znaczenie takiego komunikowania dla wizerunku firmy czy instytucji. Przykłady, ilustracje i schematy obrazują opisywane zagadnienia, odwołując się do brandów funkcjonujących na rynku od lat ale pokazują też mniej znane marki i ich symbolikę.

Pozycja ta jest jedną z nielicznych książek na polskim rynku wydawniczym, poruszających z naukowego punktu widzenia tematykę corporate identity, a zarazem będącą mocno osadzoną w praktyce jaka jest udziałem autorów, od wielu lat zajmujących się komunikowaniem, projektowaniem CI oraz wizerunkiem licznych organizacji.

Arkusz danych

Wydawnictwo
Newsline
Autor
K. J. Rychter, Z. Chmielewski, D. Tworzydło
ISBN
978-83-927713-7-1
Liczba stron
190
Rok wydania
2012
Okładka
miękka

Pobierz

Tożsamość wizualna

Spis treści i fragment książki

Pobierz (1.02M)