Strona główna

Aktywne filtry

  • Zarządzanie w kryzysie...

    55,00 zł

    Jest to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym, która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. 

  • Content marketing....

    49,90 zł

    Content marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści jest nową, ulepszoną wersją książki wydanej w 2016 roku. Specjaliści z zakresu e-marketingu podzielili się swoją rozległą wiedzą i doświadczeniem. Książka powstała z myślą o osobach, które chcą skutecznie zarządzać treścią w internecie.

  • Zarządzanie kryzysem w...

    13,00 zł

    Książka jest zbiorem analiz dotyczących kryzysów wizerunkowych. Ujęto w niej najważniejsze wnioski z projektów prowadzonych od ponad 10 lat.

  • Marka korporacyjna i jej...

    49,00 zł

    To pozycja dla zainteresowanych dziedziną współczesnego komunikowania marek, kontekstami i zagadnieniami styku różnych strategii, taktyk i narzędzi dotarcia do otoczenia.

  • Analiza kondycji branży...

    9,00 zł

    Raport prezentuje ważne informacje dotyczące branży PR, z uwzględnieniem takich obszarów jak wskaźnik kondycji czy też ocena sfer zadaniowych public relations i narzędzi. 

  • Public relations praktycznie

    45,00 zł

    Kompendium praktycznych porad, obserwacji polskiego rynku marketingowego, osobistych doświadczeń, wskazówek i autorskich sugestii, co i jak należy zrobić i jak to komunikować, by zasłużyć na opinię dobrego profesjonalisty w zawodzie konsultanta i praktyka public relations.

  • Content marketing

    28,00 zł

    Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści to książka szczególna. To ogrom informacji. To marketingowe doświadczenie. Pozycja warta uwagi osób z branży, przedsiębiorców wiążących sukces swojego biznesu z internetem a także każdego, kto chce zrozumieć fenomen marketingu treści.

  • Pierwsze ćwierćwiecze. 25...

    49,90 zł -30% 34,93 zł

    Publikację stworzyło 27 autorów, którzy historię polskiego PR budowali. Ich relacje uzupełnia obszerne kalendarium przedstawiające najważniejsze wydarzenia branży PR w latach 1990 – 2015. Pomysłodawcą książki jest Adam Łaszyn, który ideę zrealizował wspólnie z dr Dariuszem Tworzydło.

  • Media i Ty

    49,00 zł

    Książka "Media i Ty" Jest praktycznym poradnikiem dla osób chcących kontaktować się z dziennikarzami lub do takich spotkań zobowiązanych. A także kompendium wiedzy dla osób takimi kontaktami się zajmującymi lub choćby zainteresowanymi.

  • Leksykon public relations

    49,00 zł

    Leksykon opracowany przez zespół fachowców stanowi spójną całość, dostarcza wyczerpującą wiedzę z konkretnej dziedziny, przygotowaną przez znane autorytety, od których oczekujemy, że sprawdzili wcześniej zawarte w książce informacje i przemyśleli zredagowane definicje.

  • Badania i pomiar efektów w...

    35,00 zł

    Książka jest adresowana do tych wszystkich, którzy w realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną pragną opierać się na empirycznej wiedzy, którzy przed zaplanowaniem działań chcą przeprowadzić rzetelną diagnozę stanu wyjściowego, monitorować procesy, a także tych, którzy rozumieją potrzebę ewaluacji zakończonych działań.

  • Innowacje i komunikowanie w...

    35,00 zł

    Książka "Innowacje i komunikowanie w samorządzie- trendy i perspektywy" powstała w związku z realizowanym w listopadzie 2011 r. w Rzeszowie Kongresem Marketingu i Innowacji w Samorządach.