Marka korporacyjna i jej komunikacja

49,00 zł
Brutto

To pozycja dla zainteresowanych dziedziną współczesnego komunikowania marek, kontekstami i zagadnieniami styku różnych strategii, taktyk i narzędzi dotarcia do otoczenia.

Ilość
Dostępny produkt z innymi opcjami

„Marka korporacyjna i jej komunikacja” to monografia, która m.in. pokazuje, że komunikacja korporacyjna jest wyższą i bardziej efektywną formą zarządzania komunikacją w dużych organizacjach niż tradycyjne public relations. Dzieje się tak nie tylko dlatego, że pojawiły się nowe formy, nowe kanały wymiany informacji i dotarcia do interesariuszy, ale przede wszystkim dlatego, że jest coraz większa potrzeba integracji przekazu budującego obraz firmy. Konieczne jest zarządzanie komunikacją na wszystkich poziomach, tak by organizacja mówiła jednym głosem, miała całościowy, spójny przekaz, pozycjonujący markę w umysłach konsumentów. Samo public relations nie wystarcza dziś by zbudować wiedzę o marce, doprowadzając do zmiany opinii, poglądów, a na końcu zachowań klientów.

Książka jest adresowana do osób zainteresowanych marką produktową i korporacyjną oraz do tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne również dla osób pracujących w jednostkach budżetowych, samorządowych, zawiązkach, fundacjach i stowarzyszeniach. Monografia adresowana jest również do pracowników naukowych badających obszary komunikacji, public relations, marki zarówno produktowej, jak i korporacyjnej, a także marketingu.

Recenzje

Książka Jarosława Kończaka i Pawła Bylickiego jest pozycją potrzebną, o dobrej konstrukcji, która zapewne spotka się z dużym zainteresowaniem zarówno teoretyków, jak i praktyków dziedziny. Dzięki prezentacji studiów przypadków w tekście, dobrej dynamice narracji i przedstawieniu metod prowadzenia badań i tworzenia strategii, książka jest też gotowym podręcznikiem do studiowania marki korporacyjnej i komunikacji korporacyjnej. Prof. dr hab. Beata Ociepka

Z całą pewnością będzie przydatną lekturą dla studentów public relations, marketingu i zarządzania, słuchaczy szkół ekonomicznych oraz wszystkich zainteresowanych rzetelnym wykonywaniem obowiązków profesjonalnego komunikatora nie tylko w dużych korporacjach.

Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla osób zajmujących się kreowaniem wizerunku w organizacjach i ich komunikacją ze społeczeństwem. Prof. dr hab. Jerzy Olędzki

Zaletą książki są zawarte w niej odniesienia do realnych sytuacji i doświadczeń często globalnych graczy, będących liderami nie tylko swych branż, ale także w zakresie skutecznego budowania swojej pozycji rynkowej poprzez przemyślaną, opartą o najlepsze standardy, komunikację korporacyjną. Radosław Kazimierski dyr. Biura Zarządu Poczty Polskiej

Pozycję tę z pełnym przekonaniem polecam każdej osobie, która pragnie zbudować podstawy wiedzy o zarządzaniu markami lub wzbogacić swoją świadomość związaną z różnymi obszarami komunikacji marki. Joanna Świerkosz – VP Marketing, Quality, Loyalty – Poland and Eastern Europe, Orbis Hotel Group

Kiedy wydawałoby się, że o marce powiedziano już niemalże wszystko, na rynku wydawniczym pojawia się pozycja, która pomaga profesjonalnym komunikatorom w refleksji nad tym bodajże najcenniejszym składnikiem aktywów przedsiębiorstwa. Kompleksowość, obszerność, dobór przykładów, źródła zagraniczne i dobre usadowienie przedmiotu książki w polskich realiach czynią z niej pozycję niemal obowiązkową dla profesjonalnego komunikatora. Damian Ziąber – PR manager i rzecznik prasowy Prudential w Polsce

To pozycja dla zainteresowanych dziedziną współczesnego komunikowania marek, kontekstami i zagadnieniami styku różnych strategii, taktyk i narzędzi dotarcia do otoczenia. Przywołane przykłady marek o różnej skali obecności w świadomości współczesnego odbiorcy czynią książkę pozycją niemal obowiązkową dla wszystkich zainteresowanych tematyką. Marcin Olkowicz – Dyrektor Generalny ZFPR

Arkusz danych

Wydawnictwo
Public Dialog
Autor
J. Kończak, P. Bylicki
ISBN
978-83-950147-0-3
Liczba stron
350
Rok wydania
2018
Okładka
miękka