Content marketing
Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści to książka szczególna. To ogrom informacji. To marketingowe doświadczenie. Pozycja warta uwagi osób z branży, przedsiębiorców wiążących sukces swojego biznesu z internetem a także każdego, kto chce zrozumieć fenomen marketingu treści.
Magdalena Tobiasz oraz Wojciech Szymański to dwójka wybitnych specjalistów z zakresu e-marketingu. Na blisko 200 stronach poradnika odsłaniają zagadki, rozwiewają mity, przybliżają pojęcia, prezentują własne przemyślenia i oferują rzetelną (a przede wszystkim!) praktyczną wiedzę o zarządzaniu treścią w szeroko rozumianej reklamie.
Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści to książka szczególna. To ogrom informacji. To marketingowe doświadczenie. Pozycja warta uwagi osób z branży, przedsiębiorców wiążących sukces swojego biznesu z internetem a także każdego, kto chce zrozumieć fenomen marketingu treści.
Zatem na czym polega jego sekret? Jak wykorzystać jego potencjał? O co chodzi w budowaniu opowieści o marce? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się właśnie w tym poradniku.
Arkusz danych
- Wydawnictwo
- Newsline
- Autor
- Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański
- ISBN
- 978-83-938827-3-1
- Liczba stron
- 204
- Rok wydania
- 2016
- Okładka
- miękka