- Nowy

Publikacja pokazuje, jak historie wykorzystywane w firmach wpływają na pracowników i ich motywacje, na poczucie bezpieczeństwa i tożsamość. Prezentuje materiał z rynków zagranicznych i polskich.
Jesteś krytycznym i ambitnym przedsiębiorcą, właścicielem firmy, prezesem zarządu, menedżerem HR, dyrektorem marketingu, specjalistą TQM, konsultantem, mentorem czy coachem? To wiesz, że opowieści krążące w firmie to klucz do kultury organizacyjnej. My pokażemy Ci jak:
Ta książka powie ci, dlaczego tak się dzieje i jak to zrobić. Pokazując badania i często własne praktyczne interwencje w organizacjach, przyglądamy się historiom, którymi liderzy, menadżerowie i pracownicy dzielą się ze sobą na co dzień–o tym, co dzieje się w firmie, ale też o tym, jak wyglądały jej początki, kim są jej pracownicy, co o firmie mówią klienci. Uwzględniamy tu polską specyfikę – pod tym względem książka ta jest pionierska. Prezentujemy przetestowaną praktyczną metodę zdobywania firmowych opowieści: jak ważne historie działają, jak je znajdować i jak je wykorzystać.