PUBLIC RELATIONS

Aktywne filtry

  • Zarządzanie w kryzysie...

    55,00 zł

    Jest to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym, która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. 

  • Zarządzanie kryzysem w...

    13,00 zł

    Książka jest zbiorem analiz dotyczących kryzysów wizerunkowych. Ujęto w niej najważniejsze wnioski z projektów prowadzonych od ponad 10 lat.

  • Tożsamość wizualna. Znak,...

    45,00 zł -20% 36,00 zł

    Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek. – to książka odkrywająca przed czytelnikiem szereg zagadnień dotyczących corporate identity. Autorzy – naukowcy i praktycy, prezentują proces od początku – powstawania logo, przez budowanie systemu, po wpływ tożsamości wizualnej na image organizacji.

  • Public relations praktycznie

    45,00 zł

    Kompendium praktycznych porad, obserwacji polskiego rynku marketingowego, osobistych doświadczeń, wskazówek i autorskich sugestii, co i jak należy zrobić i jak to komunikować, by zasłużyć na opinię dobrego profesjonalisty w zawodzie konsultanta i praktyka public relations.

  • Public relations - nie...

    34,00 zł -20% 27,20 zł

    Książka "Public relations - nie tylko Facebook" będąca pokłosiem Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie, zawiera prezentację badań oraz doświadczeń z obszaru komunikowania społecznego i marketingowego naukowców i praktyków public relations w początkach drugiej dekady XXI wieku.

  • Jak występować i zabłysnąć

    25,00 zł

    Książka jest doskonałym merytorycznie poradnikiem dla osób, które na co dzień muszą mierzyć się z szeroko rozumianymi publicznymi występami. Znajdziemy w niej również pełne humoru anegdoty zza kulis świata telewizji i biznesu.

  • Analiza kondycji branży...

    9,00 zł

    Raport prezentuje ważne informacje dotyczące branży PR, z uwzględnieniem takich obszarów jak wskaźnik kondycji czy też ocena sfer zadaniowych public relations i narzędzi.