- Tylko online

Jest to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym, która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych.
Jest to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym, która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces – począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć m.in. takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffè Nero, Drutex, Ideo, PLL LOT. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki. Autor w przystępny sposób opisuje między innymi:
Książka adresowana jest do przedstawicieli środowiska naukowego i akademickiego oraz osób zainteresowanych naukami o mediach, komunikowaniu czy public relations. Publikacja może być także traktowana jako opracowanie wspierające praktyków, menedżerów stawiających czoła kryzysom i ich konsekwencjom, wszystkich tych, którzy zajmują się zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych czy psychologią podejmowania decyzji w kryzysach wizerunkowych. Przyda się zarówno praktykom biznesu, jak i słuchaczom studiów podyplomowych czy MBA, jest to bowiem nie tylko zbiór analiz i teorii, ale także praktycznych rekomendacji. Jej wartość podnosi fakt, że autor posiada wieloletnie doświadczenie praktyczne, które skutecznie łączy z dociekaniem naukowym.