Stereotypy oraz wizerunki kobiety i mężczyzny w reklamie

50,00 zł
Brutto

Monografia adresowana jest do osób zainteresowanych nie tylko reklamą, ale również kształtowaniem wizerunków oraz stereotypów dotyczących kobiet i mężczyzn w biznesie oraz w mediach.

Ilość

Ze wstępu: 

Wizerunki kobiety i mężczyzny w reklamie to jedne z kluczowych elementów komunikacji, która z  założenia ma wpływać na odbiorców, wywołując pożądane przez reklamodawców działania. Bohaterki i bohaterowie reklam nie tylko oferują produkty i usługi, ale również inspirują, edukują, pokazują, jak żyć, jak się zachowywać, co robić, po co to robić, jak myśleć, jakie są najważniejsze wartości. Pomagają nam funkcjonować, rozwiewają wątpliwości, wskazują nowe horyzonty, trendy i zachowania. To z nimi odbiorcy obu płci mają szansę się porównywać, w nich przeglądać się niemal jak w lustrze, ich naśladować, podziwiać, z nimi się identyfikować. Odpowiedni, akceptowany przez odbiorców bohater reklamy zwiększa szanse na pozytywny odbiór marki, prezentowanych produktów i usług, a w konsekwencji ma przełożenie na decyzje zakupowe.

Arkusz danych

Wydawnictwo
Newsline
Autor
J. Kończak
ISBN
978-83-965447-3-5
Liczba stron
237
Rok wydania
2023
Okładka
miękka