Komunikacja kryzysowa. Analiza sektora agencji public relations

Książka autorstwa Przemysława Szuby jest próbą nakreślenia panoramy polskiego rynku usług public relations realizowanych przez wyspecjalizowane agencje. Obszerne fragmenty książki można bezpłatnie pobrać ze strony naszego wydawnictwa.

Ilość

Takiej książki nie było jeszcze na polskim rynku wydawniczym. Bazuje ona na wieloaspektowych badaniach mieszanych, które pozwoliły opracować zbiorczy model działań strategicznych agencji public relations w zakresie zarządzania kryzysowego. Jest to opracowanie, które bardzo głęboko charakteryzuje ten niezbadany dotąd w takim zakresie sektor gospodarki, jakim są agencje public relations. Obszar zainteresowań badawczych autora stanowi zarządzanie kryzysowe, jako istotny fragment oferty usługowej aktualnie działających na rynku firm PR. Badaniami objęte zostały różne grupy docelowe, w tym agencje PR, ich strony internetowe, osoby zajmujące się zawodowo komunikacją społeczną i public relations, a także eksperci w toku badań jakościowych. Książka została wydana w ramach projektu „Komunikacja kryzysowa”, której  partnerem jest Fundacja State of Poland. Książka dostępna jest w szeregu polskich bibliotek. Jej części są dostępne również w wersji on-line (zakładka załączniki).

Książka została wydana w ramach partnerstwa Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka i Wydawnictwa Newsline.

Arkusz danych

Wydawnictwo
Newsline
Autor
P. Szuba
ISBN
978-83-965447-0-4
Liczba stron
245
Rok wydania
2022
Okładka
miękka