Instrukcja Obsługi Agencji PR
Takiej książki w polskiej branży public relations po prostu brakowało. Obu stronom rynku usług PR - zarówno tym, którzy korzystają z usług agencji PR jak i tym, którzy prowadzą agencje lub w nich pracują.
Publikacja ma wspierać proces wzrostu polskiego sektora PR w zakresie dobrych standardów współpracy klient-agencja i obrony tego rynku przed negatywnymi zjawiskami. Ma ona wskazywać rekomendowane standardy, promować dobre praktyki, być zbiorem praktycznych rad podnoszących jakość tej współpracy.
Książkę napisali doświadczeni eksperci zarządzający agencjami zrzeszonymi w SAPR. Ma ona charakter pragmatyczny, użytkowy – przede wszystkim dla klientów agencji, ale i dla tych, którzy w agencjach pracują lub z nimi współpracują. Wzajemne zrozumienie, wspólnota wiedzy nt. know-how, procedur, wartości i zasad ogólnych, jak i szczegółowych narzędzi współpracy klient-agencja jest, naszym zdaniem, kluczowa w osiąganiu sukcesów w tej współpracy. A nic tak nie cieszy w pracy agencyjnej, jak wzajemne zadowolenie z efektów działań podejmowanych na rzecz klienta. „Instrukcja obsługi agencji PR” pozwala szybciej budować platformę tego zrozumienia – skracając drogę do tej wzajemnej radości z oczekiwanych efektów działań PR.
Arkusz danych
- Wydawnictwo
- Stowarzyszenie Agencji Public Relations
- Autor
- Pod redakcją A. Łaszyna i D. Tworzydło
- ISBN
- 978-83-961518-0-3
- Liczba stron
- 266
- Rok wydania
- 2022
- Okładka
- miękka