Public relations. Nowe trendy
38,00 zł
Brutto
Kolejna z serii pozycji poświęconych zagadnieniom komunikowania i public relations. Autorzy kładą nacisk na aspekty związane z konwergencją mediów, nowymi narzędziami komunikowania i możliwościami jakie za nimi stoją ale też zagrożeniami wiążącymi się z ich nieumiejętnym używaniem.
Kolejna z serii pozycji poświęconych zagadnieniom komunikowania i public relations. Autorzy kładą nacisk na aspekty związane z konwergencją mediów, nowymi narzędziami komunikowania i możliwościami jakie za nimi stoją ale też zagrożeniami wiążącymi się z ich nieumiejętnym używaniem.
Książka zawiera m.in. ciekawe rozdziały oparte na empirycznych badaniach nad komunikowaniem w instytucjach konfesyjnych oraz o konsekwencjach burzy wokół ACTA w Polsce.
Arkusz danych
- Wydawnictwo
- Newsline
- Autor
- D. Tworzydło, Z. Chmielewski, K. Stasiuk-Krajewska
- ISBN
- 978-83-927713-8-8
- Liczba stron
- 201
- Rok wydania
- 2013
- Okładka
- miękka