![Okładka - Public relations. Nowe trendy Okładka - Public relations. Nowe trendy](https://wydawnictwo.newsline.pl/61-large_default/public-relations-nowe-trendy.jpg)
![Okładka - Public relations. Nowe trendy Okładka - Public relations. Nowe trendy](https://wydawnictwo.newsline.pl/61-large_default/public-relations-nowe-trendy.jpg)
Kolejna z serii pozycji poświęconych zagadnieniom komunikowania i public relations. Autorzy kładą nacisk na aspekty związane z konwergencją mediów, nowymi narzędziami komunikowania i możliwościami jakie za nimi stoją ale też zagrożeniami wiążącymi się z ich nieumiejętnym używaniem.
Kolejna z serii pozycji poświęconych zagadnieniom komunikowania i public relations. Autorzy kładą nacisk na aspekty związane z konwergencją mediów, nowymi narzędziami komunikowania i możliwościami jakie za nimi stoją ale też zagrożeniami wiążącymi się z ich nieumiejętnym używaniem.
Książka zawiera m.in. ciekawe rozdziały oparte na empirycznych badaniach nad komunikowaniem w instytucjach konfesyjnych oraz o konsekwencjach burzy wokół ACTA w Polsce.