MARKETING

Aktywne filtry

  • Zarządzanie w kryzysie...

    55,00 zł

    Jest to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym, która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. 

  • Public relations praktycznie

    45,00 zł

    Kompendium praktycznych porad, obserwacji polskiego rynku marketingowego, osobistych doświadczeń, wskazówek i autorskich sugestii, co i jak należy zrobić i jak to komunikować, by zasłużyć na opinię dobrego profesjonalisty w zawodzie konsultanta i praktyka public relations.

  • Jak występować i zabłysnąć

    25,00 zł

    Książka jest doskonałym merytorycznie poradnikiem dla osób, które na co dzień muszą mierzyć się z szeroko rozumianymi publicznymi występami. Znajdziemy w niej również pełne humoru anegdoty zza kulis świata telewizji i biznesu.

  • Content marketing....

    49,90 zł

    Content marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści jest nową, ulepszoną wersją książki wydanej w 2016 roku. Specjaliści z zakresu e-marketingu podzielili się swoją rozległą wiedzą i doświadczeniem. Książka powstała z myślą o osobach, które chcą skutecznie zarządzać treścią w internecie.

  • Content marketing

    28,00 zł

    Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści to książka szczególna. To ogrom informacji. To marketingowe doświadczenie. Pozycja warta uwagi osób z branży, przedsiębiorców wiążących sukces swojego biznesu z internetem a także każdego, kto chce zrozumieć fenomen marketingu treści.