Okładka - Media regionalne i lokalne
  • Okładka - Media regionalne i lokalne

Media regionalne i lokalne

25,00 zł
Brutto

Książka "Media regionalne i lokalne w praktyce" jest adresowana do tych wszystkich, którzy chcą pracować w mediach regionalnych i lokalnych lub zaczynają swoją przygodę z dziennikarstwem.

Ilość

Książka "Media regionalne i lokalne w praktyce" jest adresowana do tych wszystkich, którzy chcą pracować w mediach regionalnych i lokalnych lub zaczynają swoją przygodę z dziennikarstwem.

Publikacja, przygotowana pod redakcją Pawła Kucy, ma dostarczyć Czytelnikom praktycznych informacji i porad dotyczących funkcjonowania mediów regionalnych i lokalnych. Dlatego autorami poszczególnych rozdziałów są praktycy mediów. W zdecydowanej większości to dziennikarze mediów regionalnych i lokalnych, którzy pracują bądź pracowali w prasie, stacjach radiowych i telewizyjnych na terenie woj. podkarpackiego, a także specjaliści zajmujący się komunikacją społeczną i public relations. Każdy z nich dzieli się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami z pracy zawodowej.

Autorzy poszczególnych rozdziałów koncentrują się na ważnych kwestiach związanych z pracą dziennikarzy regionalnych i lokalnych. Piszą o tym, na czym polega istota pracy w mediach regionalnych i lokalnych, co jest tematem dla takich mediów, w jaki sposób dobrze wykorzystać okres praktyk i staży redakcyjnych, jak efektywnie i prawidłowo budować sieć kontaktów z informatorami i z nimi współpracować. W innych rozdziałach można przeczytać o zmianach jakie zaszły w mediach, co robić, gdy na drodze dziennikarskiej niezależności stają kwestie polityki redakcji wobec reklamodawców, jak układać wzajemne relacje dziennikarzy ze specjalistami PR, a także, jak istotna w pracy dziennikarza jest etyka zawodowa. Dla tych, którzy myślą o założeniu własnej gazety, ważne mogą być rozdziały dotyczące funkcjonowania gazety lokalnej i ekskluzywnego regionalnego dwumiesięcznika. Napisali je dziennikarze, którzy w pewnym momencie swojej zawodowej pracy zdecydowali się postawić na pracę na swoim i kierują dziś własnymi tytułami. Podsumowaniem całości publikacji jest część poświęcona wizerunkowi dziennikarzy regionalnych oczami eksperta public relations. 

Arkusz danych

Wydawnictwo
Newsline
Autor
Praca pod red. Pawła Kucy
ISBN
978-83-927713-5-7
Liczba stron
122
Rok wydania
2011
Okładka
miękka