Content marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści

49,90 zł
Brutto

Content marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści jest nową, ulepszoną wersją książki wydanej w 2016 roku. Specjaliści z zakresu e-marketingu podzielili się swoją rozległą wiedzą i doświadczeniem. Książka powstała z myślą o osobach, które chcą skutecznie zarządzać treścią w internecie.

Ilość

Content marketing jest strategią, której w branży e-marketingu nie sposób pominąć. Magdalena Tobiasz i Wojciech Szymański stworzyli poradnik stanowiący cenne źródło informacji dla przedsiębiorców, pracowników działu marketingu i wszystkich tych, którzy na co dzień tworzą content. Książka porusza najważniejsze kwestie z zakresu marketingu internetowego. Opisane zostały w niej rodzaje i formaty content marketingu, kanały dystrybucji, narzędzia oraz stopniowy rozwój strategii wraz z tłem historycznym.  

 

Content marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści jest efektem wieloletniej praktyki autorów. Czytelnikom pozwoli spojrzeć na prezentowane zagadnienia całościowo. Ci, którzy jeszcze nie przekonali się o potędze content marketingu, z pewnością dzięki lekturze zmienią zdanie.  Jak słusznie zauważają autorzy: Jednostronny przekaz zastąpiła dwukierunkowa komunikacja. „Wykrzyczany” komunikat nie jest już odbierany. Marka powinna przede wszystkim „słuchać” klienta, aby móc podjąć z nim dialog, który jest niezbędny do pozyskania zaufania, zachęcenia do interakcji, a w efekcie nawiązania trwałych relacji. Opowiadać o marce, tworzyć relację z jej odbiorcami można na wiele sposobów. Dlatego też warto znać je wszystkie, by móc opracować skuteczną strategię, wyznaczając tym samym kierunek przyszłych działań.

Arkusz danych

Wydawnictwo
Newsline
Autor
M. Tobiasz, W. Szymański
ISBN
978-83-938827-8-6
Liczba stron
190
Rok wydania
2019
Okładka
twarda