Okładka - Content marketing
  • Tył - Content marketing
  • Okładka - Content marketing

Content marketing

28,00 zł
Brutto

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści to książka szczególna. To ogrom informacji. To marketingowe doświadczenie. Pozycja warta uwagi osób z branży, przedsiębiorców wiążących sukces swojego biznesu z internetem a także każdego, kto chce zrozumieć fenomen marketingu treści.

Ilość
Oczekiwanie na dostawę

Magdalena Tobiasz oraz Wojciech Szymański to dwójka wybitnych specjalistów z zakresu e-marketingu. Na blisko 200 stronach poradnika odsłaniają zagadki, rozwiewają mity, przybliżają pojęcia, prezentują własne przemyślenia i oferują rzetelną (a przede wszystkim!) praktyczną wiedzę o zarządzaniu treścią w szeroko rozumianej reklamie.


Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści to książka szczególna. To ogrom informacji. To marketingowe doświadczenie. Pozycja warta uwagi osób z branży, przedsiębiorców wiążących sukces swojego biznesu z internetem a także każdego, kto chce zrozumieć fenomen marketingu treści.


Zatem na czym polega jego sekret? Jak wykorzystać jego potencjał? O co chodzi w budowaniu opowieści o marce? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się właśnie w tym poradniku.

2019-01-24

Arkusz danych

Wydawnictwo
Newsline
Autor
Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański
ISBN
978-83-938827-3-1
Liczba stron
204
Rok wydania
2016
Okładka
miękka