Leksykon public relations

49,00 zł
Brutto

Leksykon opracowany przez zespół fachowców stanowi spójną całość, dostarcza wyczerpującą wiedzę z konkretnej dziedziny, przygotowaną przez znane autorytety, od których oczekujemy, że sprawdzili wcześniej zawarte w książce informacje i przemyśleli zredagowane definicje.

Ilość

LEKSYKON PUBLIC RELATIONS przygotowany został przez znakomitych naukowców i praktyków public relations, pod redakcją prof. Jerzego Olędzkiego oraz dr. Dariusza Tworzydło. W gronie 40. redaktorów haseł znaleźli się: Paweł Trochimiuk, Michał Macierzyński, Marek Wróbel, Wiesław Gałązka, Adam Łaszyn, prof. Barbara Iwankiewicz-Rak i wielu innych znakomitych przedstawicieli świata public relations.

 

Ze wstępu:

Leksykon opracowany przez zespół fachowców stanowi spójną całość, dostarcza wyczerpującą wiedzę z konkretnej dziedziny, przygotowaną przez znane autorytety, od których oczekujemy, że sprawdzili wcześniej zawarte w książce informacje i przemyśleli zredagowane definicje. Jest lepszą alternatywą dla często niechlujnie przygotowanej przez anonimowych autorów różnych tekstów dostępnych w internecie.  Dzięki leksykonom także studenci łatwiej i szybciej przygotowują się do zajęć i do egzaminów. Kwintesencję wiedzy otrzymują w jednej książce, a nie w wielu kanałach informacyjnych RSS czy w serwisach i przeglądarkach internetowych. Opracowanie książkowe daje czytelnikowi pełniejszy ogląd danego zagadnienia – w tym przypadku zaprasza do podróży po świecie public relations, przybliża i wyjaśnia terminy i rozumienie wszystkiego, co aktualnie jest używane w Polsce przez ludzi zajmujących się profesjonalnie działalnością PR. Tłumaczy również wiele używanych w naszym kraju pojęć anglojęzycznych, których nie tylko znaczenie ale i pisownia może nam sprawiać kłopoty. Dokumentuje aktualne spostrzeganie i punkt widzenia public relations, daje dużo nowych tematów do refleksji o tym nowym zawodzie społecznego komunikatora jak i inspiruje do dalszych poszukiwań pojęć i nazw, które pojawiają się w permanentnie rozwijającym się środowisku zawodowego PR. - prof. Jerzy Olędzki i dr Dariusz Tworzydło.

 

Leksykon przygotowano z myślą o studentach i praktykach public relations. Zawiera blisko 700 haseł ze szczegółowym ich wyjaśnieniem.

Arkusz danych

Wydawnictwo
Newsline, Bonus Liber
Autor
Praca pod red. J. Olędzkiego, D. Tworzydło
ISBN
978-83-927713-1-9, 978-83-81312-50-5
Liczba stron
192
Rok wydania
2009
Okładka
twarda