Okładka - Public relations. Nowe trendy
  • Public relations. Nowe trendy
  • Okładka - Public relations. Nowe trendy

Public relations. Nowe trendy

38,00 zł
Brutto

Kolejna z serii pozycji poświęconych zagadnieniom komunikowania i public relations. Autorzy kładą nacisk na aspekty związane z konwergencją mediów, nowymi narzędziami komunikowania i możliwościami jakie za nimi stoją ale też zagrożeniami wiążącymi się z ich nieumiejętnym używaniem.

Ilość

Kolejna z serii pozycji poświęconych zagadnieniom komunikowania i public relations. Autorzy kładą nacisk na aspekty związane z konwergencją mediów, nowymi narzędziami komunikowania i możliwościami jakie za nimi stoją ale też zagrożeniami wiążącymi się z ich nieumiejętnym używaniem.

Książka zawiera m.in. ciekawe rozdziały oparte na empirycznych badaniach nad komunikowaniem w instytucjach konfesyjnych oraz o konsekwencjach burzy wokół ACTA w Polsce.

Arkusz danych

Wydawnictwo
Newsline
Autor
D. Tworzydło, Z. Chmielewski, K. Stasiuk-Krajewska
ISBN
978-83-927713-8-8
Liczba stron
201
Rok wydania
2013
Okładka
miękka

Pobierz