Najczęściej kupowane

  • Zarządzanie w kryzysie...

    55,00 zł

    Jest to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym, która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. 

  • Zarządzanie kryzysem w...

    13,00 zł

    Książka jest zbiorem analiz dotyczących kryzysów wizerunkowych. Ujęto w niej najważniejsze wnioski z projektów prowadzonych od ponad 10 lat.

  • Tożsamość wizualna. Znak,...

    45,00 zł

    Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek. – to książka odkrywająca przed czytelnikiem szereg zagadnień dotyczących corporate identity. Autorzy – naukowcy i praktycy, prezentują proces od początku – powstawania logo, przez budowanie systemu, po wpływ tożsamości wizualnej na image organizacji.

  • Stereotypy oraz wizerunki...

    50,00 zł

    Monografia adresowana jest do osób zainteresowanych nie tylko reklamą, ale również kształtowaniem wizerunków oraz stereotypów dotyczących kobiet i mężczyzn w biznesie oraz w mediach.

  • Relacje z mediami w...

    25,00 zł

    Książka autorstwa Pawła Kucy i Dariusza Tworzydło jest adresowana do samorządowców, specjalistów ds. komunikacji i media relations, rzeczników prasowych w samorządach gminnych, powiatowych i wojewódzkich, a także tych wszystkich, którzy chcą zdobyć lub poszerzyć wiedzę dotyczącą prawidłowego komunikowania się z mediami w ramach media relations.

  • Public Relations. Praktyka...

    70,00 zł

    Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji.

  • Public relations. Nowe trendy

    38,00 zł

    Kolejna z serii pozycji poświęconych zagadnieniom komunikowania i public relations. Autorzy kładą nacisk na aspekty związane z konwergencją mediów, nowymi narzędziami komunikowania i możliwościami jakie za nimi stoją ale też zagrożeniami wiążącymi się z ich nieumiejętnym używaniem.

  • Public relations praktycznie

    45,00 zł

    Kompendium praktycznych porad, obserwacji polskiego rynku marketingowego, osobistych doświadczeń, wskazówek i autorskich sugestii, co i jak należy zrobić i jak to komunikować, by zasłużyć na opinię dobrego profesjonalisty w zawodzie konsultanta i praktyka public relations.

  • Public relations - nie...

    34,00 zł

    Książka "Public relations - nie tylko Facebook" będąca pokłosiem Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie, zawiera prezentację badań oraz doświadczeń z obszaru komunikowania społecznego i marketingowego naukowców i praktyków public relations w początkach drugiej dekady XXI wieku.

  • Pierwsze ćwierćwiecze. 25...

    49,90 zł

    Publikację stworzyło 27 autorów, którzy historię polskiego PR budowali. Ich relacje uzupełnia obszerne kalendarium przedstawiające najważniejsze wydarzenia branży PR w latach 1990 – 2015. Pomysłodawcą książki jest Adam Łaszyn, który ideę zrealizował wspólnie z dr Dariuszem Tworzydło.

  • Media regionalne i lokalne

    25,00 zł

    Książka "Media regionalne i lokalne w praktyce" jest adresowana do tych wszystkich, którzy chcą pracować w mediach regionalnych i lokalnych lub zaczynają swoją przygodę z dziennikarstwem.

  • Marka korporacyjna i jej...

    49,00 zł

    To pozycja dla zainteresowanych dziedziną współczesnego komunikowania marek, kontekstami i zagadnieniami styku różnych strategii, taktyk i narzędzi dotarcia do otoczenia.